Beste klant, zoals bij vele al bekend, is Fietsservicepaul van November tot en met midden Maart gesloten wegens het maken van een reis met ons gezin. Wij zijn in deze periode zowel telefonisch als via de app niet bereikbaar.

Echter kan het zijn dat u een garantie gerelateerde vraag heeft. Zie hieronder de mogelijkheden om contact te zoeken.

  • Heeft u een nieuwe fiets gekocht en hebt u een garantie gerelateerd probleem, stuur dan een e-mail naar info@fietsservicepaul.nl met de omschrijving van het probleem. Dan proberen wij u op afstand zo snel mogelijk verder te helpen.
    Voor kleine, niet garantie gerelateerde reparaties (bijvoorbeeld een lekke band) verwijs ik u tijdelijk door naar een andere fietsenmaker.
  • Heeft u recent een reparatie laten uitvoeren en hebt u daaraan een probleem, stuur dan een e-mail naar info@fietsservicepaul.nl met de omschrijving van het probleem en de datum van de reparatie. Dan proberen wij u op afstand zo snel mogelijk verder te helpen.
  • Heeft u onlangs een accu laten reviseren en hebt u daaraan een probleem, stuur dan een e-mail naar info@fietsservicepaul.nl met de omschrijving van het probleem.

We hebben zo goed mogelijk nagedacht over een back-up, zodat u deze periode gewoon kunt fietsen.

Daarnaast wil ik iedereen bedanken voor het begrip en het vertrouwen in fietsservicepaul.

Tot in het voorjaar van 2024!